Gece Gunduz Dizisi 1. Tanitim Fragmani (Yeni Dizi)

Haziran ayında Kanal D ekranlarından izleyicileriyle buluşmayı bekleyen Gece Gündüz dizisinin ilk fragmanı yayınlandı. Dizinin ne kadar hareketli ve ne kadar komik olacağıyla ilgili ip uçları veren fragman görüntüleri, Gece Gündüz dizisinin izleyicileri ekrana bağlayacağı mesajını veriyor. Çok yakında ekranlarda olacak dizinin fragman görüntülerini buradan izleyeilirsiniz. Ayrıca yeni bölümleride Tv de yayınlandıktan hemen sonra buradan izleyebilirsiniz...



1. Tanıtım Fragmanı:





yada





Gece Gündüz tanıtım filmi, tanıtım fragmanı yeni yerli dizi kanal d de başlıyor. İlk tanıtım videosu yayınlandı. Gece Gündüz dizisinin yeni bölümlerini bu siteden takip edebilirsiniz. Yeni dizinin yepyeni bölümlerini dizi yayınlandıktan hemen sonra buradan izleye bilirsiniz. Dizi izle diziizle gece gündüz bölüm izle dizivefilm dizievi dizimanya diziler

0 yorum: